דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סטיילינג להמונים - טריני וסוזנה בישראל 

מאת    [ 13/12/2010 ]

מילים במאמר: 596   [ נצפה 3486 פעמים ]

"אני לא מאמינה, אני אשה" זעקה באושר רונית, אחת המשתתפות, "כן, תראי איזה גרייט בובז וסקסי אסס יש לך" ענתה טריני, "מחיאות כפיים" שאגה סוזנה.

אמצע השבוע, על הבמה המעוצבת כאלו של תצוגות אופנה, עומדות שתי הנשים – טריני בשמלת סטרפלס עם טול חום רחב מימים המדגיש את רגליה הדקיקות ונעלי העקב האימתניות שעליהן עמדה בגבורה כל הערב. ולצידה סוזנה בשמלת זהב ארוכה החושפת כתף עם עור מדלדל שהו, חגורת מותן הדוקה, גם היא בנעלי עקב (שעליהן לא הצליחה לעמוד כל הערב ונזקקה להפסקות ישיבה) שתיהן באיפור כבד מנשוא.

 טריני וסוזנה כוהנות האופנה והסטיילינג הבריטיות. הן היו בין הראשונות שדיברו אי שם בתחילת שנות התשעים על התאמת הבגדים למבנה הגוף. תוכניתן המצליחה WHAT NOT TO WEAR שודרה עונות רבות והפכה למודל חיכוי לתוכניות בנושא בארצות שונות.

השבוע הן הגיעו לארץ הקודש, מוכת קורבנות האופנה, בנסיון לעזור. במשך מספר ימים הסתובבו בחיפה ורכבותיה על מנת לצוד את קורבנותיהן וזאת על מנת להראות להן מה צריך לעשות כדי להראות נפלא.

אחת אחת עלו לבמה הנשים, כשברקע שני מסכים ענקיים ועליהן מופיעה תמונתן לפני המהפך הדרמטי שעברו, מהפך שישנה את חייהן לנצח, כך הבטיחו טריני וסוזנה.

ראשונה עולה איילת, תמונותיה מופיעות על המסכים לבושה ג'ינס, טי שירט וחמושה במשקפי ראייה. "קבלו אותה" זועקות הבנות על הבמה. איילת מפציעה בשמלת ברך אדומה, צמודה, עם מחשוף נדיב, עקבי 20 ס"מ, איפור מסיבי ושיער מפונפן, היא עומדת נרגשת בין הכוהנות הבריטיות, עדיין לא יודעת איך נראה "המהפך", אחת שתיים שלוש, על המסך ממולה מתגלה לה דמותה המשודרגת, "נו, מה את אומרת?" איילת נבוכה ומבקשת חזרה את משקפיה על מנת שתוכל לראות, לאחר שאלו מוחזרים בקול נרגש היא אומרת " וואוו, איזה הבדל, מדהים" מחיאות כפיים סוערות.
טריני מבקשת מהבעל שיעלה לבמה, והוא  בקול רועד ובאנגלית עילגת מצליח למלמל "מיי וייפ איז סו ביוטיפול נאו" איילת מתבקשת לעשות סיבוב על המסלול ובדידוי בקושי מצליחה להגיע למקום המבטחים מאחורי הקלעים.

לאחר מכן מופיעות על המסך תמונותיה של מיכל, ושוב מחיאות כפיים סוערות והנה היא מופיעה על הבמה, וגם היא לבושה בשמלת ברך צמודה וחושפנית, נעלי עקב 20 ס"מ וגם היא מדדה בהצלחה על המסלול.

וחוזר חלילה, תמונת המתמודדת הבאה, מחיאות כפיים, שמלת ברך צמודה, נעלי 20 ס"מ.

ואז מגיעה מירי, מירי סירבה להתמסר לצוותי היופי. סירבה ללבוש שמלה ושיתעסקו לה בשיער יותר מידי ועולה לבמה עם ג'ינס, חולצה אדומה ונעליים שטוחות יחסית. המנחות מרעיפות עליה מחמאות ללא הרך " יו אר סו גורג'ס". כאשר רואה את דמותה החדשה, מירה בשלה והיתה היחידה שלמרות המצלמות המנחות נוטפות הדבש ומחיאות הכפיים של הקהל, אמרה שהיא לא ממש מתחברת למראה החדש.

שלא תחשבו לא נכון, אני מאד אוהבת את טריני וסוזנה, יש לי אליהם הרבה כבוד והערכה, המקצועיות, הראשוניות (ללא המודעות שיצרו, לא היה לי ולחברי לתחום עם מי לעבוד היום), הן מדברות בגובה העיניים, ישירות ומצחיקות לאלה. אני

אך נראה שהפלסטיקיות ומתיקות היתר דבקו בהן קצת יותר מידי. היה נדמה כי המשתתפות בתוכנית כאילו "נשפכו" לתבנית/תחפושת שכללה שמלת ברך צמודה, איפור כבר ונעלי עקב אימתניות. לכולן יש אחלה בובז ואסס, כולן סקסיות וממש גורג'ז (כמובן שאפשר להבחין בכל היתרונות האלו רק לאחר ה"מהמפך") – לא משנה מי את ומה את, מה הגיל ומה הרקע, ומה העדפותייך האופנתיות – יש תבנית לתוכנית וכולן מותאמות אליה וכמה שיותר מתוק יותר טוב.

היות ואיננו מתהלכים עירומים (בד"כ) הבגד הוא אנחנו. התאמה נכונה של הבגדים אינה דבר של מה בכך, לכל אחד יש את האופי, העולם והצרכים שלו שלפיהם מותאמם המראה האופטימלי.
אך בימינו אנו שבטלוויזיה שולטים הרדידות והמציצנות (האחחח הגדול), תופסים את כל הפרייים טיים וסוחטים את מירב הרייטינג – זה מה שהקהל מבקש ואת זה הוא מקבל, כמה חבל.

 


דניאל לוזון, סטייליסטית וסטייליסטית אישית, חיה ונושמת אופנה בארץ ובעולם
בוגרת, בהצטיינות, לימודי סטיילינג בשנקר
בשנים האחרונות ביליתי זמן רב בניו יורק. משם הבאתי הרבה ידע, מקצועיות וניחוחות אופנה בינלאומיים
עובדת עם לקוחותי על בניית המלתחה האולטימטיבית, כזאת המתאימה לסגנונם, מבנה גופם וצרכיהם.
בעלת ידע נרחב, רב ועמוק בכל הקשור לאופנה, סטיילינג ויעוץ תדמית



www.onlystyling.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב